آموزش نحوه تنظیم نام دامنه برای استفاده از خدمات SaaS

کاتالوگ دیجیتالی لنوس در جیب مشتریان

در صورتی که خدمات SaaS لنوس را انتخاب کرده اید شما می توانید کلیه خدمات پلتفرم لنوس را با نام دامنه اختصاصی برند یا شرکت خود مطابق با قوانین و مقررات پلتفرم لنوس به کاربران و مشتریان خود ارایه نمایید .

از آنجایی که تنظیم نام دامنه از موارد فنی و حساس می باشد چنانچه دانش فنی در این زمینه ندارید از متخصصان شبکه و امنیت کمک بگیرید .

https://en.wikipedia.org/wiki/CNAME_record

. به عنوان مثال اگر دامنه شما yourdomain.tld می باشد می توانید نام catalog.yourdomain.tld را به عنوان پلتفرم نمایش کاتالوگ تعاملی با مشتریان و کاربران خود به اشتراک بگذارید.

چنانچه نام برند و دامنه شما به مشتریان نمایش داده می شود اما ترافیک و زیرساخت پلتفرم لنوس به آسانی در اختیار شما قرار می گیرد.

نحوه تنظیم نام دامنه در DNS Server

برای این کار کافیست در تنظیمات Dns Server خود یک رکورد ایجاد نمایید :

  • Record Type: CNAME
  • Name : catalog.yourdomain.tld
  • Value (Target) : usaas.lenoos.com

توجه کنید که در تنظیمات بالا نام دامنه به اختیار و دلخواه شما است ولی گزینه مقدار یا هدف الزامی و برابر usaas.lenoos.com است.

در صورتی که نام دامنه دیگری جز مقدار تعیین شده بالا وارد نمایید امکان بهره برداری از خدمات پلتفرم لنوس ذیل دامنه خود را نخواهید داشت و همچنین ممکن است مخاطرات امنیتی نیز برای شما به وجود بیاورد، لذا در ورود مقادیر بالا دقت نمایید.

نمونه تنظیمات در CloudFlare

نمونه تنظیمات dns برای دریافت خدمات saas پلتفرم لنوس

پس از اعمال تنظیمات بر روی Dns سرور می توانید از آدرس تعیین شده در بخش Name در مرورگر خود استفاده کنید و از تجربه پلتفرم لنوس برای طراحی، سفارشی سازی و انتشار محتوا و کاتالوگ دیجیتال به مشتریان خود لذت ببرید .

چنانچه پس از اعمال تنظیمات با مشکلی مواجه بودید یا نیاز به بررسی فنی بیشتری داشتید می توانید با کارشناسان فنی ما در تماس باشید .

همین الان شروع کنید!

با ثبت نام در لنوس، اولین کاتالوگ دیجیتالی خود را بسازید