کاتالوگ‌های دیجیتالی بهترین بستر برای بازاریابان محتوا

کاربرد فلیپ بوک هوشمند

به عنوان یک بازاریاب، شما دائماً به دنبال بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن پیام برند خود هستید. بسیاری از بازاریابان از محتوای PDF برای به اشتراک گذاشتن پیام‌های محصول یا خدمات خود استفاده می‌کنند. صرف نظر از اینکه برند شما از یک کاتالوگ، بروشور یا محتوای سرمقاله استفاده می‌کند، محتوای PDF شما باید به شکلی زیبا در خور برندتان دیده شود. لنوس پلتفرم تبدیل فایل‌های PDF به صفحات دیجیتالی تعاملی٬ راه حلی کاربردی برای ارائه بهتر محتوای بازاریابی است. درباره اینکه چرا لنوس بهترین خدمات ایجاد و اشتراک گذاری محتوای تعاملی را در راستای بازاریابی محتوایی ارائه می‌دهد در ادامه توضیحاتی ارائه شده است.

محتوای برند خود را در سطحی وسیع منتشر کنید

انتشار محتوای تعاملی ایجاد شده در لنوس هیچ محدودیتی ندارد٬ لینک محتوای خود در لنوس را از راه‌های مختلف و نامحدود به اشتراک بگذارید. بازاریابان این امکان را دارند محتوای برند خود را با مخاطبان سراسر کشور به اشتراک بگذارند. ابزارهای لنوس به بازاریابان این امکان را می دهد که محتوای خود را در وب، ایمیل و اکانت شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

آنچه در لنوس ایجاد می‌کنید خواه یک کاتالوگ، بروشور یا محتوای مارک دار باشد، پلتفرم لنوس امکاناتی را فراهم کرده که بازاریابان بهترین تجربه ممکن را به مخاطبان خود ارائه دهند. مجموعه امکانات لنوس برای ایجاد کاتالوگ دیجیتالی فرصت‌های بازاریابی تعاملی  را برای بازاریابان ایجاد می‌کند. طراحان، بازاریابان و مدیران رسانه‌های اجتماعی همگی می‌توانند از ابزارهای انتشار آنلاین کاتالوگ دیجیتالی لنوس بهره مند شوند.

از امکانات شخصی سازی و متورق کردن تمام صفحه PDF استفاده کنید

با امکانات شخصی سازی لنوس، خواننده محتوای خود را حفظ کنید. نرم افزار کاتالوگ ساز لنوس به شما امکان می دهد لوگوی خود را در صفحه نمایش اضافه کنید. همچنین می‌توانید رنگ‌ها و طرح‌های اختصاصی برندتان را به عنوان پس‌زمنیه در نظر بگیرید٬ راه‌های ارتباطی را اضافه٬ موسیقی مورد نظرتان را آپلود کنید٬ زمان انتشار را مشخص کنید٬ برای محتوای خود رمز در نظر بگیرید و در نهایت لینک اشتراک گذاری کاتالوگ دیجیتالی ساخته شده را دریافت و به اشتراک بگذارید.

بازاریابان همچنین می توانند صفحه خاصی از کاتالوگ‌ را به اشتراک بگذارند تا مشتریان را مستقیم به سمت آن چیزی هدایت کنند که مد نظرشان است و به طور کامل در محتوای PDF خود غرق کنند.

 

آمار و داده‌ها را تحلیل کنید

در بازاریابی محتوایی هیچ چیز به اندازه آمار و داده‌ها کارگشا نیست. PDF‌ها و کاتالوگ‌های کاغذی این محدود را دارند که چندان قابل پیگیری نیستند و یا نیازمند صرف زمان و هزینه است. پلتفرم لنوس علاوه بر اینکه یک کاتالوگ ساز آنلاین و سریع است و امکان انتشار نامحدود را نیز فراهم می‌کند٬ آمار روشنی از تعداد بازدید٬ دنبال کنندگان٬ لایک‌ها٬ اشتراک گذاری و دانلود را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این امکان دریافت آمار و آنالیز گوگل آنالیتیکس به بازاریابان دید روشنی از بازخوردها و تعامل مخاطبان در کمپین‌های بازاریابی و بازاریابی محتوایی می‌دهد.

ایجاد آرشیو محتوایی

بازاریابان و کسب و کارها می‌توانند در لنوس آرشیو محتوایی ایجاد کنند و انتشار آن را زمانبندی نمایند. همچنین اسناد کاتالوگ‌ها٬ گزارش‌ها و تحلیل‌های مربوط به کمپین‌ها و فعالیت‌‌های گذشته را در صفحه آرشیو اکانت برند خود آرشیو کنند بدون آنکه آنها را اشتراک گذاری کنند. در واقع ایشان یک فضای ابری امن برای محتواهای‌تان که در قالب PDF هستند در اختیار خواهند داشت.

دسترسی به محتوای سایر کسب وکارها

در لنوس کسب و کارهای زیادی حضور دارند و همه آنها به نوعی برای انتشار محتوای خود از امکانات این پلتفرم استفاده می‌کنند. محتوای سایر کسب کارها٬ رویکرد و نحوه عملکرد آنها و طراحی کاتالوگ‌ها و بروشورهایشان همواره می‌تواند برای بازاریابان الهام‌بخش باشد.

 

منبع: https://issuu.com

همین الان شروع کنید!

با ثبت نام در لنوس، اولین کاتالوگ دیجیتالی خود را بسازید