دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مزایای کاتالوگ و نشریه دیجیتال

مزایای کاتالوگ و نشریه دیجیتال

مزایای کاتالوگ دیجیتال را در حالی بررسی می‌کنیم که مقاله‌های گوناگونی در مورد چیستی و کاربرد کاتالوگ دیجیتالی در دیجیتال مارکتینگ و کسب‌وکارهای آنلاین بررسی کردیم. در این مقاله هم به بررسی دیگر ویژگی این ابزار نوین بازاریابی می‌پردازیم.

فهرست مطالب

ویژگی‌های کاربردی کاتالوگ دیجیتال برای کسب و کارها

کاتالوگ دیجیتال یا نشریه دیجیتال یک ابزار اطلاع رسانی جدید با امکانات متعدد است که داستان برندها را متفاوت بازگو می‌کند. انواع محتوا را به روشی متفاوت و یک‌جا به مخاطبان ارائه می‌کند. زمانی که لینک یک کاتالوگ دیجیتالی لنوس را برای یک مشتری یا مخاطب ارسال می‌کنیم، او همه آنچه ما برای معرفی خود داریم مشاهده می‌کند. همه محصولات و خدمات ما را مرور می‌کند. نیازی نیست در صفحات وب‌سایت ما سرگردان شود. تنها کافی است تاچ کند و صفحات دیجیتال را ورق بزند.

این امکان در زمانه ما که اکثر مردم از موبایل استفاده می‌کنند فرصتی است برای بهتر و حرفه‌ای دیده شدن. مشتریان مخاطبان ما حوصله و زمان ندارند در صفحات وب‌سایت ما به دنبال محتوای مورد نظرشان باشند. اما با تورق ساده به راحتی همه محتواهای ما را مرور خواهند کرد.

در این مقاله به برخی از مزایای کاتالوگ و نشریات دیجیتال اشاره کرده‌ایم.

راحتی و سهولت دسترسی

کاتالوگ‌های دیجیتالی به عنوان یک مرجع برای کسب و کارها می‌توانند باشند و به مشتریان فعلی و بالقوه اجازه می‌دهد حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند از طریق تلفن همراه، محصولات و خدمات شما را هر کجا که هستند مشاهده نمایند.

در بازار کنونی مشتریان با دریافت اطلاعات لحظه‌ای، توانایی سلف‌سرویس را می‌خواهند و خرید آسان برای مشتریان می‌تواند مانع نگاه کردن آنها به سایر رقبا شود.

اشتراک گذاری راحت

از دیگر مزایای کاتالوگ دیجیتال این است که می‌توانید به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. بدین‌ترتیب با روش قدیمی اشتراک گذاری نسخه‌های فیزیکی خداحافظی کنید. تاکتیک هایی مانند تبلیغات شفاهی و توصیه‌های مشتری نیز در عصر فناوری و اطلاعات کافی نیستند. با نشریه دیجیتال، می توانید اطلاعات آپدیت شده کالا و خدمات را به صورت آنلاین با مشتریان در عرض چند ثانیه به اشتراک بگذارید. آنها نیز به راحتی می‌تواند با دوستان آشنایانشان اشتراک گذاری کنند.

به روز رسانی و نگهداری آسان با امکانات ادیتور لنوس

به‌روز نگه‌داشتن نسخه‌های کاغذی می‌تواند پرهزینه و نه چندان راحت باشد. با نسخه دیجیتالی حتی یک تغییر کوچک در محتوا و قیمت به راحتی به‌روز رسانی می‌شود. بدون تغییر لینک و یا بروز خللی در دسترسی مخاطبان.

 اما برای تغییر محتوا در نشریه کاغذی به هر دلیلی، باید دوباره آن را چاپ کنید. پس از‌ آن باید شخصاً مشتریان خود را از طریق تلفن یا ایمیل در مورد به روز رسانی‌ها مطلع کنید. و در نهایت آنها را مجددا ارسال نمایید.

اما در نشریه دیجیتال، به‌روز رسانی اطلاعات محصول، تصاویر، نوشته‌ها، ویدئوها، قیمت‌ها یا هر‌ چیز دیگری که نیاز به تغییر دارد ساده، آسان، سریع و مهمتر از همه آنی صورت می‌گیرد.

کاهش هزینه‌ها

پلتفرم لنوس هزینه‌ها را کاهش می دهد. چاپ کاتالوگ می‌تواند هزینه های مکرری را به همراه داشته باشد. همچنین برای توزیع، باید هزینه حمل و نقل بسیار بالایی متقبل شوید. علاوه بر این، تیم مدیریت باید زمانی را صرف سازماندهی و اطمینان از کامل بودن همه چیز قبل از چاپ کند.

با صرفه جویی‌های زیاد در هزینه و زمان، هنگامی که یک نسخه دیجیتال ساخته می‌شود، تنها کاری که باید انجام داد این است که لینک آن را برای مشتریان ارسال نمود. حتی بهتر از آن، به جای وادار کردن مشتریان به بازدید از وب سایت، این مدیای کاربردی و راحت را ببینند.

ارائه سطح دیگری از حرفه‌ای بودن

با ارائه ‌نسخه‌های دیجیتالی به بازار هدف و مخاطبان، تاثیری پویا و حرفه‌ای ایجاد می‌شود. این نشان دهنده یک کسب‌وکار سازمان‌یافته هستید که علاقه‌مند به داشتن به‌روزترین داده‌ها در دسترس مشتریانتان هستید.

یکپارچه شدن با تجارت الکترونیک و ERP کسب و کارها

ادغام این ابزار با راه‌حل‌های تجارت الکترونیک، سطح کاملاً جدیدی از حرفه ای بودن و راحتی را برای مشتریان کنونی و مشتریان احتمالی فراهم می‌کند که از دیگر مزایای کاتالوگ دیجیتال است. فروشگاه آنلاین به کسب و کار شما کمک می کند تا با تلاش بسیار کم، فروش بیشتری داشته باشید.

یکپارچه‌سازی ERP به این معنی است که وقتی مشتریان محصولات را مشاهده می‌کنند، توضیحات محصول، قیمت‌ها و موجودی انبار را در زمان واقعی مستقیماً از سیستم ERP مشاهده می‌کنند.

امکان جمع آوری لید

توانایی جمع‌آوری داده‌های دقیق مشتری برای درک اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کارساز نیست، کلیدی است. همه کمپین‌های بازاریابی آنلاین با استفاده از محصولات پلتفرم لنوس شامل

  • سرویس ساخت و ویرایش محتوا همراه با ابزارهای پیشرفته طراحی ( Content Editor)
  • سرویس مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM)
  • سرویس همکاری در فروش ( Affiliate)

اکنون می‌توانند نظارت شوند و داده‌های دقیق و هدفمند مشتریان را می توان جمع آوری کرد. بازاریابی مجدد می‌تواند برای مشتریانی که محصولات خاصی را در صفحات دیجیتالی مشاهده می‌کنند اما خرید نمی کنند صورت گیرد. این می‌تواند در تصمیم‌گیری خرید یا بازگشت دوباره به صفحه محصول به آنها کمک کند.

مقیاس پذیری

دیگر نیازی نیست نگران تعداد صفحات کاتالوگ باشید. بدون نگرانی از هزینه‌های چاپ، ارسال و نگهداری تعداد صفحات نسخه دیجیتال را افزایش دهید. به روز رسانی آنها سریع، آسان و هزینه بسیار کمی دارد. می‌توان نسخ‌های دیجیتالی را به دسته‌ها و زیرمجموعه‌هایی تقسیم کنید که به مشتریان امکان می‌دهد تا محصولات را بسیار راحت‌تر جستجو کنند. مهم نیست که تجارت شما چقدر بزرگ است، مقیاس‌گذاری آن با نسخه‌های الکترونیکی بسیار آسان تر خواهد بود.

کاتالوگ‌های دیجیتالی لنوس جستجوی سریع و هوشمند محصول را ارائه می‌دهند

کاتالوگ‌های دیجیتالی برای یافتن سریع محصولات عالی هستند. با عملکرد جستجوی هوشمند، می‌توانید یک کلمه کلیدی، نام محصول یا کد محصول را مشخص نمایید. مخاطبان سریعتر شما را می‌یابند.

جستجوی هوشمند یکی از مهمترین مزایایی است که راه حل E-Catalogue  به مشاغل و مشتریان آنها ارائه می دهد.

اشتراک گذاری در: